Kinga Sikora

Kinga Sikora

Główna Księgowa

Jolanta Mendelowska

Opieka nad klientem to coś więcej niż tylko prawidłowe księgowanie dokumentów czy terminowe wysyłanie deklaracji podatkowych. Będziesz w stałym kontakcie z naszymi specjalistami, otrzymasz rzetelną informację i wyjaśnienia, a także praktyczne porady i doradztwo w zakresie zmieniających się przepisów.

Prowadzenie księgowości dla podmiotów obejmuje następujące działania:

• pomoc w założeniu firmy,

• przygotowanie dokumentów,

• prowadzenie ksiąg rachunkowych, Księgi Przychodów i rozchodów lub ryczałtu ewidencjonowanego,

• prowadzenie rejestrów VAT,

• sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych rocznych i okresowych,

• rozliczanie transakcji WNT, WDT, Import, Eksport transakcje trójstronne,

• wysyłki elektronicznie deklaracji jpk-V7M, deklaracji UE,

• wypełnianie i wysyłka deklaracji ZUS od pracowników, w tym zarejestrowanie/wyrejestrowanie w ZUS pracowników, deklaracje miesięczne, przygotowanie listy płac i pasków dla pracowników, oraz rachunków do umów zleceń, prowadzenia akt osobowych, dopilnowania badań lekarskich oraz szkoleń BHP,

• weryfikacja poprawności dokumentów księgowych Klienta pod względem podatkowym, analiza zapłaconych należności i zobowiązań, przesyłanie informacji o zobowiązaniach i należnościach,

• prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia,

• prowadzenie gospodarki magazynowej,

• informacja o wysokości zobowiązań podatkowych oraz zobowiązań wobec ZUS, przesyłane po każdym miesięcznym rozliczeniu.